Kaip sukurti pelningą verslą per 24 valandas

Šventės ant nosies, o aš noriu pasidalinti vienu iš labiausiai įkvepiančių eksperimentų, kuriuos esu skaitęs internete. Vadinu eksperimentu, nes tai toli gražu nėra verslas sukurtas pagal apskaičiavimus. Vienas bičas per 24 valandas sukūrė pelną nešantį marškinėlių verslą neturėdamas jokios gamybinės technikos ir jokio priešlaikinio pasiruošimo. Tai gi, apie viską nuo pradžių.

Šį eksperimentą, verslininku save vadinantis vaikinas, sugalvojo 2014 metais, kai suprato, kad jam reikia naujų iššūkių, nes jau kuris laikas jautėsi neprogresuojantis. Ir jis padarė teisingai, sau išsikėlė kelis tikslus:

  • Viską jis turi padaryti per 24 valandas;
  • Viskas turi būti pilnai automatizuota, po paleidimo.

Antrasis tikslas buvo išsikeltas atsižvelgiant į tai, kad vaikinas norėjo pasyvių pajamų turėdamas pilną darbo dieną laisvą.

Jo tikslai ir sprendimai labai racionalūs, pirmas dalykas kurį jis padarė pradėjęs 24 valandų projektą pasirinko Shopify e-komercijos platformą, nes jos integracija (su kitais įskiepiais, apie juos tuoj..) ir paleidimas yra gerokai paprastesni, nei kuriant el. parduotuvę nuo nulio. Nereikia turėti savo serverio, o viską prižiūri didelė Shopify komanda.

Antrasis dalykas, kurį jis padarė, tai susirado tinkamą kompaniją, kuri gamino marškinėlius ir juos pristatydavo galutiniui vartotojui, taip nuo savęs nukraudamas milžinišką naštą, todėl jam liko tik sugalvoti produktą, o tiksliau maketo dizaino, kurį dės ant marškinėlių.

Vaikinas nusipirko marškinėlių nuotrauką ir ant jos, per 6 valandas ant visų marškinėlių uždėjo visus maketus, kuriuos buvo sugalvojęs, o tiksliau 60 skirtingų Toronto metro stočių logotipus išlaikydamas šriftus, plytelių tekstūras ir spalvinę gamą.

Po dar kelių valandų puslapis jau buvo baigtas, dar pilnai nepaleistas (nepajungti mokėjimai), bet baigtas. Tada prasidėjo įdomioji dalis, vaikinas parašė keliems blogeriams, kurie gal būt būtų sudominti tokiu įrašu ir nesulaukęs atsakymo nuėjo miegoti. Ryte pabudęs nesuprato kas vyksta, užklausimų apie jo produktą buvo labai daug, vien per pirmą dieną jis pardavė prekių už 347 $, o jo pelnas siekė 210 $. Tiesa, jis pats pripažįsta, kad pasibaigus pirmam bumui pardavimai gerokai krito, tačiau tolimesnė puslapio priežiūra iš jo nereikalauja jokio darbo, viskas yra automatizuota, gamybos brokai – automatizuoti, pristatymas – automatizuotas ir t.t.

Šia istorija nusprendžiau pasidalinti vien dėl to, kad padrąsinčiau vieną iš jūsų pradėti kurti smulkų verslą tokių kokį jį padarė vaikinas iš Toronto. Jei jums buvo įdomi ši istorija daugiau informacijos apie ją rasite čia. O jei nepatiko, bet jūs nusprendėte pabandyti atsidaryti savo el. parduotuvę, tai ir dėl to aš pasidžiaugsiu.

0 žmogui patinka

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *